Pics

Hittade massa gamla bilder på Johans dator som jag laddar upp på facebook just nu! :D Awesome!!!!

Blev helt plötsligt mer motiverad till att gå ner i vikt! Bilderna är nämligen från 2008(=10kg lättare).

Denna vecka har varit katastrof för mitt försök att vara nyttigare, men mellan mina jobb tänkte jag köra på sjukhussoppan för att gå ner fort i vikt och sen försöka hålla det!! Skulle ju vara sååååå mycket lättare om man bodde i egen lägenhet och kunde pynta kylskåpet med massa snygga o smala bilder på mig!! Ligger fortfarande på samma mått som i våras (se beach 2010), utom att jag var 2,5 cm större över brösten! :) Det gör ju inte alls så mycket! Annars var det i stort sett samma mått, och nu är jag "bara" 2 kg tyngre än då!


Idag är det fars dag! Grattis på dig pappa Anders! Jag älskar dig! <3


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0