Pirr

Just nu pirrar det i min kropp!! Tänker väldigt mycket på att jag ska till London den 7/12! o att jag ska se Volbeat igen! Tänkte göra ett försök att träffa dom! Skulle vara ascoolt! O få ta en bild tillsammans med dom!! :D LÄNGTAR!!


Dessutom pirrar det i kroppen för att jag har fått ett jobb! Den 14/12 börjar jag med utbildningen för mitt nya heltidsjobb som säljare av en städmaskin! :) Ska bli jättekul (hoppas jag)! Antar att det blir hårt jobb, men jag tror man kan påverka sin lön ganska mycket! Säljer man mycket kan man tjäna mycket, gör man det inte tjänar man ganska bra ändå! Självklart är ju målet att sälja så mycket som möjligt!

En annan sak som gör att det pirrar i kroppen är min Orgasmatron:

Om du inte redan har en sån, KÖP DEN!

Man använder den för att klia/massera hårbotten! Och varje gång man drar den nedåt får man en rysning i hela ryggen. Tycker verkligen namnet "orgasmatron" passar för det är verkligen så det känns när man kliar i håret :)

Jag har en för ryggen också:

Den är också skön men jag tycker att den killas så mycket! Men skönt!!!

Förbannat bra julklappstips!! :)

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0