Update!

Dags för lite uppdatering kanske?

JObbade onsdag o fredag förra veckan, och på torsdagen var jag ju på intervjuer. Det gick ganska bra!
Första intervjun var till telefonförsäljare. Det jobbet var helt provisionsbaserat och det känns sådär... Jag vill ju kunna ta ett lån och köpa en lägenhet!!! Jag kommer nog tacka nej till det jobbet.

Det andra var som försäljare: http://www.internationalatis.se/
Man ska åka hem till folk och göra en demonstration av den här prylen och hoppas att dom blir så intresserade att dom köper den! Det jobbet låter väldigt bra och välbetalt. Det enda "problemet" är att jag kommer behöva köpa en bil! Och det är inom 2 veckor. Dessutom är utbildningen i uppsala, och dit ska man ta med sig en matta och en bäddmadrass= att ta bilen dit= LÄSKIGT att köra i uppsala!!! Vill inte köra i uppsala!!! Hur mycket filer o skit som helst!! Då vill jag helst att nån följer med så jag får "övningsköra" lite där också!

Så ska jag ju på intervju imorgon kl 15.00! Även det är telemarketing... Får väl se vad som händer!

Helgen har gått extremt fort!! Vet inte var all tid tar vägen!!
Hoppas verkligen att jag kan få ett bra jobb snart!!!!

Tar en dag i taget nu och ser var jag hamnar nånstans....

23 dagar kvar <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0