VOLBEAT

Idag tog jag mig tid (ca 2 timmar) och kollade på intervju-DVDn med Volbeat som jag köpte för typ en månad sen xD Fy faan va bra den va!!! <3
Så nu måste jag uppdatera min kärleks/jag-vill-gifta-mig-med-lista:

1. Johan Ohlson <3 Du kommer alltid först, det vet du!

2. James Hetfield
3. Michael Poulsen's RÖST! (Jag kan nog se till att man kan gifta sig med en röst också)

Just nu sitter jag och lyssnar på albumet Guitar gangster & Cadillac blood. Hjälp vad bra det är!!! Nu är jag helt pirrig inför konserten!! <3 Hoppas verkligen jag får en ny chans! Och denna gång tänker jag inte sumpa den!!!!!!!



"Heaven, where did you go? People are searching, searching for love...."

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0