Ännu en helg...

...som börjar dra sig mot slutet... Det har varit en bra helg:

I fredags kväll åkte jag och hämtade Karlsson efter matshoppandet och vi umgicks tills Johan o Gurra kom på besök. Då fick även dom vara med att umgås! Kvällen var jätte trevlig även fast jag hade en hel del i huvudet.

Lördagen började med att Johan åkte till Leksand kl 08.30 på morgonen. Jag sov vidare till kl 13.00, då ringde Johan och väckte mig. Fick lite dåligt samvete för att stackars Karlsson fick gå upp alldeles ensam. Fast det hade han inte gjort. Han låg också kvar i sängen. Sen hade vi en mys-dag bara jag och Karlsson. Vi åkte och köpte pizza på Robbans och åkte hem och tittade på "How i met your mother" under tiden vi åt! Och så blev det några avsnitt innan jag skulle vidare och titta på brorsans hockeymatch i Tumba ishall. Mycket trevligt! <3

Var ganska bra, men tyvärr blev det förlust. Fick träffa morfar iallafall och det var väldigt trevligt! Det händer tyvärr inte så ofta när man bor så lång ifrån varandra.
Efter matchen var det bara att dra hem till Johan och duscha, sminka sig och fixa håret innan konserten. För en gångs skull lyckades jag ganska bra med sminket och håret! Det händer väldigt sällan, speciellt när man ska iväg på något särskilt. Sen har ni ju resten av kvällen i ett tidigare inlägg.

Idag sov jag ganska länge eftersom det blev sent igår (tidigt imorse). Upp, duscha o sen iväg till Södertälje för att träffa Liza och Matt som var på snabb-besök över helgen. Jätte kul o ses igen! Fast den här gången kändes det nästan som att jag pratade mer med Matt än med Liza! Får ta o skaffa mig ett jobb så jag kan åka dit snarast möjligt! Det jag vill allra mest nu är att få åka till London i början av december för att se Volbeat igen :) Fast där är det på en rockklubb och det skulle vara grymt att få se!! Funderar på att kanske/eventuellt/möjligtvis åka iallafall (fast jag inte har nåt jobb). Jag vet att det verkar dumt med jag vill verkligen!! Har hittat biljetter för typ 300:- t&r. Only time can tell what will happen!!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0