Är det nu det vänder?

Dagen har varit lite uppOner... Sova ganska länge och sen var det bara att gå upp o göra lunch till mig, Johan och Robert. Efter maten kom farfar och ville ha lite hjälp med att skriva ut foton. Måste säga att jag HATAR vår stationära dator! Den är sjukt seg och laggar fast så fort man trycker på något. Det slutade med att jag tog fram min dator och kopplade in skrivaren i den istället...

Har plockat fram lite saker jag ska sälja på tradera. La bara ut 4 saker idag men kommer eventuelt lägga ut lite mer saker senare.
Under tiden jag höll på med det fick jag ett samtal från ett ställe jag sökt jobb på. Jag fick en intervju nästa vecka! Jag hoppas verkligen att det blir något av detta! Skulle vara skitkul och jag tror att jag skulle kunna göra bra ifrån mig! Håll tummarna för mig!!!!

Ska ha Lykke imorgon så det blir en låååångpromenad! :) Känns verkligen som det behövs! Har precis ätit middag och jag har ätit på tok för mycket! Känner mig helt uppsvullen o tjock... Har bara mig själv att skylla!

Ska kolla vidare på OC sen fixa lite i köket kanske! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0