Guys night in!

Ikväll har det varit guys night in + one Jenny. Dagen började med att gå upp o blanda iordning en måltidsersättning till Johan som skule dra till jobbet. Sen var det bara att städa på rummet :) Oj vad jag städade. O ganska rent blev det! Igår lyckades jag dessutom få upp mina hyllpan jag har köpt! För att vara tjej tycker jag att jag är rätt händig bland :)
Upp med ramar, thai-tvål m.m. När jag var ÄNTLIGEN var klar med städningen gjorde jag hamburgare till mig och Michal. GOTT! Något senare kom Susan förbi som hade varit i nyköping. Satt och pratade en stund och jag hoppas och tror att allt kommer att bli bra. Jag är lite orolig....

Susan var så snäll så hon tog omvägen förbi tumba så jag kom hem till Johan!
Åkte direkt till Willys och handlade Tacos. På vägen tillbaka plockade jag upp Karlsson vid Tumba station och vi passade på att hyra Iron Man 2 på vägen. Var hemma runt 18.30 så det var bara vi hemma. Johans päron har åkt till Leksand och Johan-himself jobbade eftermiddag till 19.13. Började lite sakta att laga mat, lyssna på bra musik och bara snacka skit! Jag tycker om att vara med Karlsson! <3 :)

Lagom till maten var klar kom Johan och Gurra, så vi satte oss och åt! Riktigt gott med Tacos och Cola till maten! (även om jag inte alls är lika sugen på det efter "blodsocker-kursen" jag var på) Sen blev det massa youtube-klipp innan filmen! Min nya favorit: http://www.youtube.com/watch?v=KpQ1rOxTJ5Y
Sorry, grabbar om jag väckte er häromkvällen, men detta klippet var anledningen.
Tittade på filmen som var lika bra andra gången! Nu sitter killarna och spelar Gutiar Hero Metallica och Jag hamnade här! Gurra åkte precis hem...

Imorgon ska jag se VOLBEAT! (som btw fick 4 + av aftonbladet för sin spelning i Malmö igår!) AAAWWWEEESSOOOMMEE! Dessutom är Liza Buske-Färskpinne i Sveriget i helgen! Hoppas att hon hinner träffa mig nåt imorgon! :D Saknar henne så oooooootroligt mycket när hon inte är i Swe/jag är i Eng. Thank god for Skype! <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0