Intressant...

Jag tycker det är väldigt intressant hur människor är olika... Jag som jobbat lite inom service har träffat på ganska mycket olika typer av folk.

Just nu fascineras jag av människor som bara ser vad andra gör för fel och kan inte på något sätt inse att hon/han själv måste göra en förändring om man vill få det att fungera. Dessutom når inte den vettiga kritiken fram till personen ifråga som helt enkelt väljer att inte lyssna/förstå... Det roligaste är när hon/han beskriver andra personer och deras beteende, med en exakt bild av sig själv! Jag har en väldigt bra exempel-person på den här typen av människa men väljer att hålla denne för mig själv! Vill ju behålla det roligaste för mig själv såklart! Annars hade det ju varit som att trollkarlen hade avslöjat hur han gör sina trick!

Det ska bli spännande att eventuellt läsa psykologi i framtiden! Kanske finns det något ord för en sån person?

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0