Invägning

Igår vägde jag och Johan in oss på mitt Wii fit... Jag vägde mig senast förra fredagen och till igår hade jag gått ner 0.3 kg. Jag blev så glag att det ÄNTLIGEN stod - och inte + vid vikten! Det gjorde att jag t.o.m glömde kolla efter min exakta vikt! xD

Idag har jag inte ätit än så länge. Men jag tänkte göra lite mat snart nu... Mer uppdatering senare :)


70,6kg var vikten... Fast snart är man nog lite tyngre när man har ätit middag. Jag är jättehungrig just nu och det dröjer minst 1½ timme innan maten är helt klar! GAH!

Det blev snabbmakaroner m falukorv till lunch iallafall. Till det: ett glas vatten. Jag borde egentligen ätit mer idag, typ frukost o så, för då hade jag nog inte varit lika hungrig nu! Middagen blir bakpotatis med grönsaker! Och jag tänker faktiskt belöna mig själv med ett glas cola till maten! 

Äntligen fredag! Då är det tillåtet med lite sötsaker... :D

XXX

Kommentarer
Postat av: Malin

Jamen det hade jag med! Det var skitkul att du och Johan kom hem till oss. :)

Jadu dem hade nog lite för roligt haha! ;)

2010-10-04 @ 14:40:39
URL: http://mullin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0