London...

Som ni kanske förstod i gårdagens inlägg, vill jag hemskt gärna åka till London för att se Volbeat igen! Det är nog det jag tänker på mest just nu...
Jag har spotify igång nu o jag lyssnar på Volbeat. Alla låtar som jag förut inte tyckte va sååååå bra, tycker jag nu är sååååå bra!

Försöker få ihop det så jag kan åka!

Under tiden jag lyssnar hållar jag på att laga mat:
Kycklingwook med nudlar! MUMS! Det blir första målet mat idag! Helt galet att jag inte blir hungrig förrän kl 15.00 på dagarna!

En sak som är jätteskönt är att jag inte alls är lika sötsugen längre!! Inte ens nu när jag inte ätit på 17 timmar!!! Najs!!!

Ställde mig på vågen förut och den visade 69,6... MED KLÄDERNA PÅ!!!!! WHAAT UUUP!!!! Älskar när det ligger under 70!
Jag har varit duktig idag och gått ner till Ica solbo från Johan. Gick i ganska rask takt och det tog ca 35 minuter! Handlade maten som jag nu tänkte göra klar!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0