Married

Nu är jag och Johan gifta... Iallafall i min dröm jag hade i natt! Det började med att vi bestämde oss för att gifta oss. Sen nån dag innan var jag stressad över att jag inte hade nån klänning. Fast det visade sig att mamma hade fixat en klänning åt mig... Den var jättefin (utom att den var lite för stor). Väl på bröllopsdagen var jag och Johan sena till själva bröllopet, som var i vårat garage (fast iordninggjort). Alla gäster hade kommit och vi blev en halvtimmme sena! Det hela gick ganska fort och jag var jättelycklig. På bröllopet var Fall out boy och Brendon Urie som spelade musiken. Senare träffade jag massa gamla klasskompisar som jag visade ringen för!

Min riktiga dröm är egentligen att få gifta mig på en strand, nånstans utomlands, i en enkel men vacker klänning tillsammans med de närmaste.

XXX


Kommentarer
Postat av: Mamma

Det lär väl kanske dröja tills det är dags men jag tror du gör det bäst att ordna klänningen själv. Att lita på mitt omdömme verkar vara sådär....

Hoppas ni har det bra! Älskar dig

2010-10-23 @ 19:10:21
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0