Snart natti!

Nu är kl 23.00, men för 24 timmar sen var den 00.00!! Hahah, det beror på att vi gått tillbaka till "normaltid" som det heter. (lärde mig idag på rockklassiker att det inte heter vintertid, utan normaltid!) Det har varit en lugn helg, men ganska mysig! Igår var det mimddag hemma hos Johan, med han farmor o farfar. Som vanligt, massor med mat följt av efterrätt följt av fika med bullar,kakor,m.m. Som alltid plockades Whiskeyn fram! Jag fick för mig att stoppa ner fingret i Johans JackDaniels (JIIIIII DEEEEE, WOOOOOOO) Smakade och det var sjuuuukt äckligt! Johan ville att jag skulle göra samma sak med en lite rökigare sort som dom hade hemma. Efter en del tjat gjorde jag det, och det ångrar jag djupt!
Jag ska försöka beskriva smaken: tänk dig en ny tjärad båt, som precis brunnit ner. Tänk dig att du slickar i askan som blivit. Då har du ungefär samma smak (or so i would imagine). Det värsta var att smaken, från en halv droppe satt kvar hela kvällen!!!!!! BLÄ!!

Idag har jag pratat med Liza och det lutar mot att jag åker! :) Skönt att få prata med henne igen! MIN LIZA!!!

Nu ska vi lägga oss och titta på how i met your mother! :D

Puss o god natt!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0