Under 70...

Har varit lite dålig på att blogga ett tag nu men det ska väl bli bättre.

I lördags på morgonen vägde jag mig på vågen hemma hos Johan och ÄNTLIGEN var jag under 70-sträcket. (bara 69,6 men iallafall) Har legat på 70-72kg sen i våras och jag hoppas det fortsätter neråt! Just nu skulle det nog inte vara nån höjdare att väga sig eftersom jag har ätit/druckit massor! Gjorde iordning lax med tomat-bulgur o limesås, tomat o mozzarella. Tror jag åt lite för mycket för att vilja gå ner i vikt! haha så gott var det så jag åt nästan lite för mycket!

Jag ska ha Lykke 3 dagar denna vecka så då får jag motion iallafall!

Nu är jag så kissnödig så jag hinner inte skriva mer!!




Nu är jag inte lika kissnödig längre och inte heller lika mätt.
Idag tänkte jag sy nya gardiner till mitt rum, och lagom till att jag hade börjat sy ringde farmor. Hon har skaffat facebook och hon ville ha liten nybörjarkurs. Så jag gick upp till henne och visade lite hur man gör. Inte världens lättaste med nån som är HELT nybörjare på internet. Men jag tycker hon var duktig och lärde sig fort! :)

Nu ska jag gå och lägga mig o vänta på att Johan kommer hem ifrån jobbet. Jag hatar hans eftermiddags-veckor!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0