Utekväll

Gårdagen blev väldigt trevlig! Ännu trevligare än väntat faktiskt!

Jag och Johan blev medbjudna ut av ett par jobbarkompisar till Johan. Så vi åkte till Södertälje runt 20.30 och åkte hem till Emil som hade lite förfest. Träffade Kelly och Rebecca som också var där! Trevligt folk det där... Hängde där en stund och sen drog vi vidare till "The strip" vid McDonalds i Södertälje. Innan vi åkte dit fick vi veta att det skulle vara ett band som skulle spela rock-musik.
När vi kom in visade det sig att det var ett gäng 45+are som spelade typ Tomas Ledin m.m... Pinsamt hur många Ledin-texter jag fortfarande kan! hahah!
Vi hade en av hans skivor som spelades rätt ofta när jag var yngre.
Det var ändå kul med ett live-band och t.o.m Johan dansade! (o han var ändå inte sååå full) För er som inte vet så: "Johan dansar inte". Förut har jag varit tvungen att dra upp Johan på dansgolvet, men det här gången behövde jag inte ens fråga! :)
Det var kul att få komma ut! Har inte varit ute sen god-knows-when... Det var på tiden!


Måste passa på att gratulera min "lillebror" Marcus Sörensen, till en plats i u19-landslaget (ishockey)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0