Uttråkad!!!

Ja, nu sitter jag här hos Johan och är sjukt uttråkad. Han spelar Fall out: New vegas, och jag har 0 intressse i det spelet.

Tidigare idag var vi på visning i Söderby Park (salem). Lägenheten är jättefin med 4m i takhöjd, ett extra sovloft, stora fönsterytor osv. Dessvärre är den lång-smal och svårmöblerad. Lite för liten för oss. Tyvärr blir man mer o mer kräsen när man tittar på massa fina lägenheter... Men vi letar vidare tills vi (Johan) verkligen är nöjda... Ny visning nästa vecka i Trosa!

Blir mer o mer nervös över jobben jag sökt. Var ju på intervju i nyköping o kungens kurva i veckan. Mest nervös är jag över NYK. jobbet och vill inget annat än att få det jobbet! GE MIG JOBBET SNÄLLA!!!!!
Gillar inte att vara så här nervös!

Nu är kl. 17.00 o det är redan helt kolsvart ute! Gillar inte mörker o höst!! Det är kallt o tråkigt!!

Nu ska jag surfa runt på lägenheter lite! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0