well i turn my back and go for all the better things in order

Oj vilken lååång dag detta har varit! Hade ställt klockan på 07:00 eftersom jag skulle ha Sam här idag. Upp vid 07:30 och tog en kopp te... Ut en sväng med Sam och sen hem o lägga sig i en timme, tills Johan skulle gå upp... Gjorde iordning lite tacos till lunch o sen tog vi det lugnt...
Sen har jag itne gjort så mycket idag!

Fick veta att en av våra inneboende har valt att flytta hem igen och kommer flytta redan nästa tisdag! Trist, men jag tror det blir bättre för honom!!

Nu är jag så trött så jag orkar inte skriva mer!!! Ska nog upp o ta en kopp te! Mitt godaste forest fruit te!! :)


XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0