Who are you?!

Gud vad jag älskar när musiken talar om precis vad jag känner! Underbart!!
Tycker mer o mer om Volbeat för varje dag o varje låt jag hör med dom!!  Sjukt grymma texter, bra musik och HELST SINNESSJUK RÖST! <3 Nu är jag sådär musik-kär igen! Blir lycklig så fort jag hör/tänker på/ser Volbeat!!

"And the moment comes when I no longer know your name"

I natt drömde jag något konstigt... Som vanligt... Fast vissa drömmar kan man inte sluta tänka på. Och vissa känns så sjukt verkliga. Hade jag inte vaknat upp i sängen när jag drömt klart hade jag kunnat svära på att det hänt på riktigt. Jag drömde att jag fick den underbaraste kyssen i mitt liv. Kan låta töntigt, men jag är ju töntig så det gör inget! xD Jag kan fortfarande känna precis hur det kändes.... WOW!

Imorgon är det en vecka kvar till min jobbintervju!!! Tänk att det bara tog 70 sökta jobb för att få en intervju (eller jag har ju varit på en intervju innan men den räknas inte xD) Hoppas verkligen på det här jobbet. Det är något jag tycker att jag är bra på och som jag trivs med! :)

Vet att jag inte skrivit så mycket om mina kostvanor/vikt m.m medd det kommer. Sist jag vägde mig blev jag extremt lycklig iallafall! 69,1!!! Det går åt rätt håll, sakta men säkert! :) Jag tycker att jag är ganska duktig på att hålla mig från sötsaker i veckorna! Jag har haft ett par återfall men inte alls så många jag trodde att jag skulle ha! Men det viktigaste av allt: INGEN COCA-COLA under veckorna (men på helgen) senaste 3 veckorna! :) Jag är grym!!!!

Imorgon ska jag ha Sam så då kommmer jag ut o går lite också! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0