Beach 2011 - Dag 1

Igår fick jag ett tecken på att det var dax. Så fr.o.m idag kommer jag att satsa på "Beach 2011"!
Eftersom jag trodde att det skulle dröja längre innan jag skulle börja har jag inte gjort klart några exakta mål/delmål och jag har inte hunnit skriva ut bilderna som jag hade tänkt göra. Måste ju gå igenom massa bilder på gamla datorn (som tar typ 100 år på sig att starta).

För att underlätta för mig själv ska jag sätta upp delmål. Det är för att bygga upp ett självförtroende och för att det slutgiltiga målet inte ska kännas så avlägset.

Med hjälp av mitt Wii ska jag hålla koll på vikten, midjemått och träning såklart :) Sen ska jag ut o gå/cyka och förhoppningsvis kommer jag iväg och simmar också! (passar ganska bra nu när jag har ont i benhinnorna)
1-2 gånger i veckan tänkte jag ta kort på mig själv så att jag kan se hur kroppen förändras. Dessutom ska jag ta fram ett skrivhäfte för att skriva ner alla mål, tankar o känslor, hur jag ska göra, kosten o.s.v.
Självklart kommer jag dela med mig av sånt här också, för det var ju själva tanken med den nya inläggskategorin "beach 2011". Jag har fortfarande inte vägt in mig, så mått och vikt kommer i ett senare inlägg!

Så dag 1 alltså. Ganska perfekt att jag har Lykke idag då. Vi började med en promenad på 1h 20min. Vanligtvis går vi kanske 40 minuter på morgonen. Jag blev ganska trött i benen efter den rundan, men det är ju det som är meningen. Frukosten bestod av en tallrik Special K - Red berries med mjölk. Jag tänkte äta skinksås med broccoli till lunch. Gott o ganska nyttigt!

Nu tänkte jag vila en liten stund sen får vi väl se vad jag hittar på!

XXX

Kommentarer
Postat av: ange

woohoo! kul! för idag är dag 1 för mig med. nu ska jag oxå börja träna o äta rätt! man blir ju så mkt piggare! vi får peppa varandra! =)

2010-09-28 @ 19:56:12
Postat av: Mamma

Toppen, jag bidrar gärna med nyttigare käk när ni är hemma. Puss och Älskar dig

2010-09-29 @ 22:54:22
Postat av: Jenny

Fan va bra! Ja man blir ju MYCKET piggare efter ett par veckor.



ja det får du gärna göra mamma ! Älskar dig med! puss puss

2010-10-01 @ 13:31:28
URL: http://jennykarlkvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0