Börjar bli rätt trött...

Nu börjar mina ögonock verkligen bli tunga. Hela dagen har jag varit supertrött och knasig som jag är satt jag uppe och väntade på att Johan skulle komma hem från jobbet (ca 01:00), även fast jag vet att han kommer sitta uppe minst en timme innan han lägger sig. Det leder till att jag också stannar uppe....

Snart tänker jag fixa en ny kategori här i min blogg... Jag har 3: Travelling, allmänt och Beach 2010... Den nya är faktiskt för Beach 2011. Har inte bestämt ett datum för när jag ska börja, men så fort jag hittar "motivationen" så ska jag satsa på att gå ner ett gäng kilon. Har lite svårt att veta vad jag ska sätta upp för målvikt. Det är klart att jag vill väga 55kg o bara vara allmänt snygg, men det är kanske inte realistiskt att gå ner 15kg på 8 månader utan värsta bantningskuren!

Jag kommer ju aldrig se ut som jag gjorde för 6-7 år sen. (Eller jo kanske men då måste jag sluta äta helt ett tag) Men man kan ju alltid drömma.
Jag måste på något sätt hitta motivationen för att gå ner i vikt, att träna, att låta bli sötsaker o sånt skit!
Har du några bra tips på hur jag kan hitta den motivationen, lämna gärna en kommentar som innehåller det tipset!

En grej som jag redan har bestämt är att jag ska använda mig själv som en motivation: Jag hittade lite gamla bilder på mig i bad/underkläder där jag var ca: 7-10kg lättare. Dom tänker jag skriva ut och sätta upp nåntans där jag kommer se dom ofta. Det tror jag kan vara jättebra!


Dagen har varit rätt innehållslös idag. Idag var jag och Johan på promenad och sen åkte han till jobbet. Jag tittade på ett par avsnitt av IDOL på tv4.se och jag har sökt lite jobb. Jag ringde Karlsson och pratade med honom i 1 ½ timme och det var jättetrevligt! :) Världens bästa Karlsson <3 Blev lite babbel innan/efter middagen med Kjelle o Maria men sen hamnade jag med min laptop i knät igen. Har spelat TheSims3 större delen av kvällen och det går jättebra! Helt utan fusk har jag börjat köpa upp fastigheter och tjänar typ §70 000 i veckan! :)

Imorgon tänkte jag iallafall försöka göra lite äppelkräm eller nåt på äpplena som växer här ute på gården :)

Nu ska jag tjata Johan i säng! <3 God Natt

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0