Dagbok...

Jag önskar verkligen att jag hade min dagbok här just nu. Jag sitter hemma hos Johan o klockan är 00:42. Jag känner att jag absolut inte kan sova. En anledning kan vara att Johan ligger och snarkar eller att min rygg gör ont... Men en anledning är definitivt att jag har så mycket i huvudet just nu. Jag ligger och tänker på saker som jag kanske inte borde tänka på, och på saker som jag vet att jag inte behöver oroa mig för.

Jag tänker på saker som jag inte kan skriva om här, för det är sånt som ingen annan har att göra med egentligen. (även om jag vet att jag inte har så mycket besökare på min blogg) Det är sånt som bara jag och dagboken kan "prata" om och det känns så skönt när man får det skrivet på papper. Det känns liksom som att nån har lyssnat.

Kan vara för att det är "den veckan" som jag tänker extra mycket, men när jag väl börjar tänka så kommer jag på att: "joo nu när jag tänker på det..."
Det kanske släpper tills imorgon, eller så tänker jag på det i en vecka i sträck... Det märks väl...

Det känns faktiskt lite bättre nu, när jag har fått skriva lite iallafall. Och rensat tankarna lite under tiden...

Ska väl försöka sova snart, om Johan bara kan sluta snarka! <3 Jag älskar dig, min underbaraste!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0