James Hetfield

Ännu en gång: James Hetfield... <3
Karlsson skickade precis en länk till mig med trailern till "The big four live" (en live konsert i bulgarien som ska släppas på dvd snart). Vi såg ju det på bio och jag hade nästan glömt bort hur bra det var: Musiken, Rösten, James! WOW! Jag måste bara säga det, att han är faktiskt en av världens 3 snyggaste killar/män/gubbar (han är ju faktiskt 47 år gammal så de e rätt bra jobbat)...

På tal om Karlsson: Grattis till körkortet!!!! Du är så duktig som klarade det! <3

Snart är det dax: Beach 2011... Vet som sagt själv inte när det blir, men inom 2 veckor iallafall! Jag vill verkligen detta och jag håller redan på att förbereda mig mentalt för den utmaningen som det kommer att bli. Alla tips är välkomna!

Idag har jag haft Lykke! Hon är jätte duktig och börjar fatta det här med att lära sig nya saker! Har ju haft lite svårt att lära henne "ligg" t.ex men nu fattar hon det hur bra som helst. Idag har vi tränat på att gå slalom mellan benen! Det fattde hon direkt...

Har de senaste dagarna sökt en hel del jobb. Jag kom fram till att jag har sökt 50 jobb på en ca en månad! En månad till så är jag uppe i 100! :D Kanske hinner förbi arb.förm imorgon och skriva in mig så kan jag förhoppningsvis få ersättning under tiden jag söker. Dessvärre MÅSTE man söka dom jobb som arb.förm. vill att jag ska söka. Men det är det nog värt...

Nu måste jag verkligen sova efter som jag ska ha en sprallig liten brud här imorn! Jag kan nog inte beskriva hur mycket jag älskar henne! Kan låta "lame" men hon är en mina "bästa vänner"... Underbara lilla Lykke!

God Natt!

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Han är en gammal gubbe Jenny!

Vad mycket du har lärt Lykke, bra jobbat!

Älskar dig! Puss

2010-09-26 @ 10:26:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0