Längtar....

Ni som läst mina tidigare inlägg vet att jag snart kommer köra på "beach 2011". Nu har jag blivit ännu mer inspirerad att göra det. Och denna anledningen är: Mig själv! Som jag också har sagt kommer jag mest använda mig själv som inspiration och jag ska leta lite bilder på vår gamla dator snart.
Maria skulle få låna Johans kamera för att lägga ut en tradea annons, så jag skulle tömma hans kamera (vilket han själv aldrig gör). Under tiden kunde jag inte låta bli att titta på bilderna och hittade bilder på när vi var i Spanien med Tedh och Nathalie. Helt galen resa dit men vistelsen var jättehärlig (utom min urinvägsinfektion jag fick) Anyways: Jag hittade ett par bilder på mig själv där jag var ca 10 kg lättare än vad jag är idag och dom ska jag verkligen sätta upp som motivationshöjare. Jag var inte jättesmal "på den tiden" men absolut mycket smalare än nu:


Så, snart.... Inom en vecka skulle jag tro... Jag hoppas det. Just nu känner jag mig jättemotiverad och hoppas verkligen att jag kommer fortsätta vara det...
Fortsätter ladda mentalt tills det är dax! :)

Nu ska jag spela Left 4 dead 2 med Johan! <3

What uuuuuup!!!

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vi får haka på pappa, han har verkligen varit jätteduktig på att låta bli socker och kolhydrater. Puss och kram! Älskar dig

2010-09-26 @ 22:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0