Look deep into yourself before you blame all others for betrayal

Jag bara älskar Volbeat mer och mer för varje dag!
Jag känner verkligen hur deras texter är grymma
och vissa passar så jävla bra in på vissa personer/situationer/tillfällen....
Har gjort en spelningslista med massa av deras bra låtar.
Ännu en gång önskar jag att man kunde skriva ut en
melodi som en text. Det här är det närmsta jag kan komma:
http://www.youtube.com/watch?v=55sEVwXXibs


Och hans röst! <3 Speciell, men helt jävla underbar!!
Önskar verkligen att jag kunde få se dom 9 oktober!! MÅSTE typ göra det...
<3


Idag har jag varit i Tumba C på jobb-jakt xD Det gick ganska bra.
Mycket bättre än i huddinge.
XXX


































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0