Pow

Hade ingen aning vad jag skulle ha för rubrik på detta inägg, så det blev den första "stavelsen" jag kunde komma och tänka på.

Idag kliar det i mina fingrar som fan! Bara känner för att skriva en hel bok om  allt och ingenting...
Har redan börjat på lite anteckningar. Men det är bara massa klotter om tankar o.s.v.
Det skulle kunna bero på att jag är sjuk förvirrad nu... Det känns lite som ett spel jag hade i min förra mobil: Brainjuice. Det var en massa hjärngympa. T.ex fanns det en övning där man skulle säga färgen på ordet och fort ska det gå eftersm det går på tid. Det är lättast att visa kanske: (testa att vara så snabb som möjligt)

Snurrigt
Precis så känns det idag...

Idag har jag skaffat Spotify till min laptop. Jag vet att det segar ner datan som fan men nu kan jag lyssna på Volbeat hela dagarna, medan jag söker jobb eller som idag: steker massa pannkakor!
Tanken var att jag skulle åka till Tumba och söka jobb idag men det sket sig, för jag vaknade med väldig huvudvärk, sån där värk som gör att man mår illa typ. Men det är ju den veckan också... Man vill ju helst göra ett gott intryck.

Nu tänkte jag försöka få tiden att gå lite genom att spela lite...

Never felt the hunger
For one love that share one mind
But with you it's something else
That keeps my spirit high
Don't we all now have
This deadwish crawling in our mind
Well I know I got mind
Together baby we will die

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0