uuuuääää

Usch... Här sitter jag o klockan är snart 03.00. Kunde inte sova eftersom jag mådde illa. Dumt att äta för mycket mat och sen äta nachos o guacamole efter det. Blev nog lite starkt för magen...

Försöker underhålla mig själv medan magen lugnar ner sig lite. Har hunnit med att titta lite på flygbiljetter till New York. Jag vet inte exakt varför, men när jag tittar på How I Met Your Mother blir jag så extremt sugen på att åka dit. Nästan så att jag vill flytta dit. Jag hittade biljetter för det otroliga priset 3800:-. Jag tycker det är väldigt billigt iallafall! Om man räknar med boende också kanske det skulle bli 6000:- för 2 veckor (om man hittar nåt billigt boende) och man kanske kan räkna med 10 000:- för resa, boende och mat. Sen ska man ju uppleva saker också. xD Men jag tror garanterat att det är värt! Så just nu önskar jag bara att jag hade ett jobb som jag kunde ta ledigt ifrån så jag kunde åka till NY i 2 härliga veckor!

Snart slår klokan 03.00 så det är väl bäst att jag går och lägger mig. Ska ju trots allt upp imorgon kl. 06.00 (eventuellt ska jag väl säga?)

God na...öööh man kanske ska säga god morgon nu?

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0