Amazing!

Fan vad underbart det känns att ställa sig på en våg o inte känna ångest över att snart väga 75kg! Och då istället väga snart väga under 73kg! På bara 2 veckor! Även fast jag vägde mig och precis hade ätit! Och dessutom är i den veckan av månaden där vi kvinnor oftast känner oss svullna!!! Helt otroligt!! :) Jag blir ju så glad!!

Idag var vi på Ackes lantställe och åt lunch! Det var jättefint där ute och lunchen var super trevlig!! Efter det åkte vi till Johans föräldrar och åt middag! Fick fläskkotlett! Smarrigt! Drack Cola Zero till maten och jag börjar faktiskt tycka att den är rättt Jag och Maria hade en låååång pratstund i köket medan Johan sov i soffan och de andra tittade på film! :) Det var verkligen trevligt! Så sällan som jag pratar "tjejsnack" med nån så det var härligt! Tror vi kan prata lika mycket båda två dessutom...

Imorgon ska jag nog åka till Ikea och köpa en våg som vi kan ha i badrummet. Ska nog köpa lite batterier också o sen svänga förbi New Yorker o köpa den skitsnygga sjalen jag hittade där sist. En vit med brittiska flaggan på! Passar perfekt nu när hösten än här... Hoppas att den inte är slut bara!!

Hoppas på att hinna sola lite solarium innan vi åker. I know, Jag vet, det är inte bra, men jag tror ärligt talat att det är bättre att förbereda kroppen på en solchock! Och dessutom minska risken att bränna sönder huden i den riktiga solen!! Fast det är ju egentligen för att jag vill bli så brun och snygg som möjligt!

När vi kommer hem ifrån Rhodos kommer vi fortsätta med LCHF och då tänker jag dessutom träna en del! Lagom till nästa sommmar kommer jag vara SKITSNYGG! Det känns som att detta kan fungera och det skulle verkligen vara skönt att få tillbaka det självförtroende jag en gång hade! Bara att kunna gå till en butik, välja ut en tröja, testa den och att det faktiskt sitter BRA och inte helt fuckat så att man måste ta en större storlek eller en annan modell! Jag tog fram min snygga jacka som jag köpte förra året och den sitter faktiskt jättebra, utom över mina biceps som är för stora! xD hahahha!

Brorsan hade haft match idag i Huddinge, och dom vann med 5-4. Han hade tydligen gjort ett mål. Rätt upp i krysset! Hoppas att jag kommer kunna gå på någon av hans matcher snart! :) Även om jag inte längtar till hösten/vintern så längtar jag faktiskt lite till hockeysäsongen börjar!! :)


Detta blev ett halv-seriöst inlägg där jag bara skrev det jag tänkte på. Ni får vara nöjda med det :)

Nu är jag trött och tänker sova! God natt!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0