Chocolate

Johan och Karlsson sitter och spelar Resident Evil, medan jag väntar på att min hårtoning ska verka i 20 minuter. Färgen heter Chocolate och det är typ första gången jag gör färgar håret sen januari och såhär länge har jag inte gått utan att göra nåt ed håret sen jag gick i högstadiet typ. Jag bestämde mig då för att vänta så länge jag kan eftersom mitt stackars hår har blivit utsatt för så mycket färg/blekning/toning senaste 2 åren o det blir så lätt slitet. Men nu innan Rhodos vill jag vara lite snygg, så nu fick det bli en toning...

Åh vad jag längtar till Rhodos!! Det ska bli SÅ JÄVLA SKÖNT att komma ivg o slappna av i en hel vecka, bara Johan och jag! <3 Även fast vi numera bor ihop känns det ändå skönt att komma iväg, bara vi två. Jag hoppas att det blir en rätt romantisk resa! Johan är ju inte jätte-romantisk, så såna här saker får mig verkligen att bli sådär pirrigt kär igen... <3

Igår hämtade jag mamma, pappa bella o tobbe på Skavsta. Dom kom hem efter en vecka i Ungern. Det lät som att dom hade haft det superbra! Känns skönt att dom är hemma igen! Har varit lite orolig undeer veckan och nu börjar jag förstå hur mina föräldrar har haft det när jag har varit utomlands själv. Det var superhärligt att få kramas lite med dom igen! :)
Jag fick två linnen ifrån ungeska NewYorker som var supersnygga! Ett linne var grått med brittiska flaggan och några nitar på och det andra var knall-gult med text: I'M SO MAD! Tyckte verkligen att den passade mig såååå bra! <3 Tack så mycket! Dom var verkligen super snygga!
När mamma ringde mig en kväll när de var i Ungern, berättade hon att dom hade varit ute och ätit. Dom var 11 personer som hade ätit förrätt och varmrätt och några åt dessutom efterrätt. Till det dracks en massa öl och vin. Mamma berättade då att det hade kostan 900:- ... "Per person?", frågade jag och tyckte att det lät rimligt. "NEEEJ, totalt!!!", sa mamma.
Dom hade alltså varit 11 pers o betalat TOTALT 900:- för en BAMSE-middag! Helt sanslöst billigt! inte ens 100:- p/p...

Nu är håret klart btw. Det blev ganska bra, utom att jag saknar det röda inslaget som jag alltid haft... Nu känns det nästan ite grå-aktigt bara för att jag är så van vid att ha lite rött. Men det kommer...
Jag önskar att man kunde byta färg varje dag. Och frisyr också... Just nu skulle jag vilja ha tillbaka mitt blonda hår, men eftersom Johan lätt påverkar mitt beslut (och han gillar inte när jaghar ljust hår) så fick det bli lite mörkare. Samtidigt skulle jag vilja ha mitt (lila-aktiga)-röda. Helst långt, som när jag hade hårförlängning. Men ibland vill jag ha tillbaka min snygga (med försiktiga) page. Eller bara ha min snygga lugg. Som sagt: Man skulle kunna byta varje dag!!!

Idag har jag varit på en intervju... Får veta hur det blir nästa vecka. :) Håll tummarna allihopa!

Jobbar hela helgen, 14-21.15. Bra med cash!! :)
Måste snart lägga mig för jag börjar bli supertrött... God natt

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0