Coca-cola Zero

Jag har lärt mig att dricka Coca-Cola Zero. På ett sätt är det bra, och på ett är det dåligt.
Bra för att det är gott men dåligt för att sötningsmedel inte är bra och dessutom spar jag ju inga pengar om jag byter ut vanlig cola mot Zeron. Det får bli helgdrickan!

Idag var jag på hockey: SSK-MODO.
SSK vann med 3-0. Riktigt bra match av Södertälje, speciellt första och tredje perioden. I andra kom modo igen litegrann, men ssk kunde ändå hålla igen! Var på matchen med mamma, pappa och morfar! Supertrevligt! Tack för biljetten mamma! och tack för tröjan morfar! :) Morfar har fått glada besked idag! :)
Peter Forsberg satt i samma kurva som jag under första och andra perioden! :) Lite coolt... Han är ju trots allt en av sveriges bästa hockeyspelare genom tiderna!
Träffade även Marucs Sörensen :) Håller tummarna för att det löser sig!! <3

Bara 9 dagar kvar till Rhodos nu!!! :) Så underbart!!! <3 Ska försöka hinna med att beställa något i tax free-katalogen till utresan! Ska köpa hawaiian tropics lipgloss med spf 25 och salta pingviner kanske nån choklad! 
Jag är så nöjd med bikinin jag köpte igår! <3 Känner nästan för att åka o simma bara för att få använda den. Fast å andra sidan  vill jag ju inte slita på den! SÅ snygg är den! Bilder på den får ni (eventuellt) se efter Rhodos! :)
Det känns helt overkligt att vi ska åka så snart! Eller att vi ska åka överhuvudtaget!! :)

Måste hänga lite tvätt nu, men jag uppdaterar så snart jag får lust! <3

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Älskar dig massor och är glad att få spendera tid ihop med dig även om det är på varsin sektion. Puss

2011-08-23 @ 22:02:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0