LÄÄÄÄNGTAN

Bara 8 dagar kvar till Rhodos nu! FAN vad jag längtar! Även fast jag aldrig har varit där förr så kan jag se det framför mig, hur vi går på stranden på eftermiddagen efter en lååååång dag med sol och bad. Sen kommer vi till hotellet där vi gör oss iordning för att gå ut och äta. Vi gör oss ovanligt snygga, och går till en fin restaurang! Det är mycket folk ute och stämninen är underbar! <3 Efter den extremt goda 3-rätters-middagen går vi en promenad i Rhodos gamla stad och kanske hittar nånstans att ta en riktigt exotisk drink. Sitter o bara njuter av den varma luften och sällskapet! Tar en promenad längs med stranden innan vi åker tillbaka till hotellet med taxi! Där spelar vi lite backgammon (och jag vinner såklart) och sen lägger vi oss och somnar innan huvudet har träffat kudden! :)
Inte för att jag har höga förväntningar eller så!!  xD

På torsdag eller fredag ska jag åka till Trosa för att hämta resväskan! Dags att börja skriva packningslista snart kanske. Måste ju veta om nåt behöver tvättas o så! :) ÅåÅååååå ni anar nog inte hur mycket kag längtar!!! :D

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0