Minus...

Åh vad roligt det är att väga sig numera! Idag ställde jag mig på vågen igen (jag vet, man ska inte väga sig så ofta men nu gjorde jag det ändå) och tu var väl det... Vågen hos mamma och pappa visade 73,1kg... Det innebär att jag hade gått ner 1,8 kg på bara 10 dagar!!! HELT UTAN MOTION!!! Helt sinnessjukt!! :) Så nästa vecka blir det till att röra lite på sig också. Tyvärr har jag varit jättedålig på att äta senaste dagarna...

Åt frukost innan jobbet vid kl 07.00: 2 Low carb mackor med smör o paprika
Frukost igen på jobbet kl 10.00: 2 ägg med ½ dl grädde (som jag gjorde till äggröra) och 50gr salladskyckling till det.
"Glömde" äta när jag åkte till Trosa, o när jag satte mig på bussen ville jag bara sova. Jag bestämde mig för att äta min avocado som jag hade i väskan när Johan plockade upp mig i Södertälje. Lånade en sked på pressbyrån o tog upp avocadon i bilen. Den var rätt mjuk men kändes ändå ätbar. Som tur var hade jag råkat få med mig en kniv ifrån jobbet och kunde öppna den. Var verkligen dödshungrig nu!
Men när jag öpnnade den luktade den lite konstigt. Johan tyckte att jag skulle smaka på den, och inte ha "inställningen" att den skulle smaka illa.
Så smakade jag på den, och den smakade SÅ JÄVLA ÄCKLIGT! Det smakade som jäst och rutten avocado, doppad i avloppsvatten. Som tur var hade jag en påse så jag kunde spotta ut den på en gång och dessutom hade jag en flaska Vitamin Well Reload. Sköljde ur hela munnen och av nån anledning kände jag mig inte alls lika hungrig längre...
När jag kom hem vid 17-tiden åt jag 5-6 ostskivor. Det mättade inte särskilt mycket, ändp dröjde det ända till 19:45 innan vi åt middag! Vi fuskade lite idag och åt på Robbans. Vi åt varsin sallad med Coca-Cola Zero (Tro det eller ej)
Alltså:
2 små mackor
2 ägg+lite grädde
5 ostskivor
1 robbans sallad
Mellan frukost och middag dröjde det 10 timmar!! Det får inte bli en vana!! 

Nu har Karlsson precis åkt hem eftersom Johan ska jobba över imorgon. Stackarn! <3 Jag är supertrött så jag ska lägga mig tillsammans med Johan nu! <3

Bara 11 dagar kvar!! <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0