SKHLM

Idag har jag varit i Skärholmen och shoppat lite. Jag hittade en skitsnygg sjal, en t-shirt med tryck och dessutom en bikini som jag verkligen behöver inför Rhodos! :) Den var supersnygg och dessutom på rea! ME LIKE!

Imorse när jag gick upp vägde jag mig på mitt WII! Ska försöka bli av med vanan att väga mig varje dag men jag blir sååå glad av att göra det! Idag visade vågen på spelet -0,7... PÅ 2 DAGAR!!! Helt otroligt!! Ikväll blir det lite "svullar-middag" från robbans (igen).. Blir Kebabsallad för mig bara för att den är så god! :) Börjar bli rätt hungrig nu eftersom jag bara ätit stekta ägg med lite bacon idag...

På ikea köpte jag (trots att jag precis sa att jag ska bli av med den vanan) en badrumsvåg, som dessutom är en klocka! :) Lite ljus, lite batterier och två nackstöd blev det också!! :)

Nu ska vi dra o hämta maten! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0