TILLBAKA

Hello! Nu är vi tillbaka från Leksand. Vi åkte en dag tidigare än planerat eftersom det skulle bli skitväder imorgon. Inge kul att åka Corvetten i spöregn. Resan hem gick jättebra. Det kändes som att det gick rätt fort och det var inte så mycket trafik! Är väldigt tacksam över den här veckan vi fick där uppe. Blev inte så mycket tid i rättvik som vi trodde, men desto mer tid fick vi till att bara ta det lugnt! :)

När vi kom hem var jag nyfiken på hur mina tomater hade klarat sig, under en vecka utan att vattnas. De hade klarat sig jättebra o det kommer hur mycket tomater som helst! En tomat har dessutom hunnit bli lite röd i färgen! :D Det gjorde mig glad!

Mamma och pappa har åkt till ungern för att fira Ballo som blir 50 år! grattis grattis till dig! :D Hoppas dom får en trevlig vecka och att de är rädda om sig.

Nu är det bara 25 dagar kvar tills vi åker till Rhodos. Det ska bli så härligt! Hade fått taxfree-katalogen! Hittade lite blandat som jag vill ha... Vi får väl se vad lönespecen säger om det! :)

Tänkte bara ta en snabb-uppdatering nu, så skriver jag mer ordentligt nån annan dag! :)
 God natt!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0