ToMoRrOw

Imorgon åker jag och Johan till Rhodos! Det ska bli sjukt skönt och jag tycker inte det känns som att det var så länge sen det var 50 dagar kvar! Nu är det inte ens ett dygn tills vi är framme! Längtar vill värme och mys på stranden eller vid poolen! :) Har idag tömt mina två kameror som ska följa med. En som jag kan ta bilder i vattnet med och en som är lite "slit-och-släng"kamera. Hoppas att jag kan ta lite fler bilder än min förra utlandsresa. Då tog jag så mycket som ETT (1) foto på hela resan! Det var när jag var i London i december.

Fan vad underbart det är att vara på resande fot. Jag hoppas att jag kan få lite mer jobbtider nu i höst så jag kan åka en vända till London! Saknar Liza massor och saknar London-life också!! (kommer dock få lite londonkänsla imorgon när jag dricker en choklad-drink på starbucks imorgon!!)
Jag och Liza ska ha en tjejkväll när hon kommer hit! Det blir massa mys o flum!

Egentligen borde jag vara färdig-packad inför morgondagen men jag har inte ens börjat... Jävla tvätt att torka långsamt! Som tur var har jag min packningslista klar så det går nog ganska fort att packa när allt väl är torrt!

Pendlar mellan att vara pirrig och att inte ens inse att vi ska åka!! Men det blir nog bra!

Igår hade jag besök av faster Susan här! :) Vi fikade lite och hade en låååång pratstund! Det är alltid lika roligt och lärorikt att träffa Susan! Hon är så smart och kan så mycket! Önskar att jag hade tid att träffa mina fastrar och farbröder, kusiner och mor/far-föräldrar o.s.v lite oftare! Men när man bor så lång ifrån varandra så är det inte så lätt... Önskar att det var så lätt som när man var liten. Då var det bara att gå 60m sen var man framme hos kusinerna och 500m till farfar o.s.v....

Ska ta o känna på kläderna o se vad som är torrt! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0