Två veckor...

Imorgon är det två veckor kvar till Rhodos... Just nu är jag i en sån period där det inte känns som att vi ska åka, men det ska vi ju!
Måste ha en ny bikini och en flaska "hawaiian tropic" innan vi åker bara! Hoppas det är varmt o skönt när vi kommer dit!!

Igår hade vi grillkväll här hemma hos oss, tillsammans med Johans barndomskompisar. Det var supertrevligt! Vi grillade o åt. Efter det spelade vi spel :) Alltid lika kul att spela Bezzerwizzer med det här gänget. Jag var i lag med Gurra o vi kom inte sist, för det gjorde Johan och Tess. Fast dom hade sjukt svåra frågor... stackarna...

Fick svar från ett jobb jag har sökt, att jag inte fick jobbet. Men det var tyvärr ganska väntat, med tanke på hur disträ killen var som intervjuade mig... Synd, för det va 30 timmar i veckan, o bara dagtid o inga helger... Typiskt. Fast det gör inte så mycket med tanke på att jag trivs så himla bra på hemköp. Önskar bara att jag kunde få lite mer tider! Ska tjata lite på chefen... Hehe!

Ikväll blir det sängen TIDIGT! JObbigt som fan att gå upp imorse.. Min bil läcker styrservo-olja så jag vill inte köra med den, så jag går upp och åker med Johan till jobbet...  :)

Nu ska jag plocka i köket och göra mig iordning för natten! Good night friends! <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0