GE MIG FRITID!!!

Så, anledningen till att jag inte har loggat så mycket på senare tiden är p.g.a att jag inte har haft nån fritid,WHAT SO EVER! (utom på helgen då, men då har jag hela tiden något planerat).
Såhär ser an vanlig dag ut för mig:

Kl. 06.15: Alarmet ringer...

Kl. 07.00: Jag går upp och klär på mig och går sen o lägger mig igen.

Kl. 07:15: Jag går upp, borstar tänderna och går till bussen o åker till jobbet.

Kl. 08.30-17.00: Jobbar som telefonförsäljare vid sickla kaj.

Kl. 17.05 går jag till tvärbanan som tar mig till liljeholmen, där jag för det mesta missar bussen med 50 typ meters marginal. Väntar 20 minuter på nästa buss och landar hemma ca kl. 18.30

När jag kommer hem är jag helt slut, orkar knappt laga mat, o har inte ens lust att äta.

Kl. 18.35 sätter jag mig i soffan med datorn i knät i 10-35 minuter. Kollar FB, hotmail, aftonbladet m.m

Kl. 19.15 börjar jag med matlagningen...

Kl. 20.30 sätter vi oss och äter framför tv:n. 

Kl. 21.30 hoppar jag in i duschen och gör mig iordning för natten.

Kl. 22-22.30 går vi och lägger oss och somnar inom 20 minuter.....

Sen börjar det om från början....

Men vi får hålla tummarna för att det blir ändring på det snart! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0