Godisbak

Nu ska jag precis sätta igång med julbaket... Eller ska jag kanske säga återuppta? Första knäck-omgången sög. Den blev alldeles för mjuk och jag tror att mina formar inte tålde den värmen. Köpte nya formar och testade igen. Även den andra omgången blev lite kaos. Knäcken kokade över och även den blev för mjuk. Men nu ska jag göra ett nytt försök. Tredje gången gillt som man brukar säga! :)

Btw. I torsdags fick jag för mig, på bussen på vägen hem, att jag ville klippa lugg igen. Jag funderade och funderade. Jag har försökt att spara min lugg så att den går att få upp tillsammans med resten av håret i en tofs eller sätta bakom örat, för den är alltid i vägen. Jag frågade Johan när jag kom hem vad han tyckte, men han sa nej. Sist jag klippte lugg såg jag lite ut som nån av bröderna Lejonhjärta när jag hade plattat håret. Men jag plockade fram en gammal bild på mig när jag hade lugg:



Och jag tycker faktiskt att det ser riktigt bra ut.

Jag bestämde mig iallafall för att göra det så jag plockade fram en rakhyvel o började kapa. Här blev resultatet denna gång:


(haha gjorde typ samma pose på denna bild typ ett år senare!)

Jag blev riktigt nöjd. Jag har varit så jävla trött på mitt tråkiga hår men nu känns det mycket fräschare!! :D


Nee nu ska jag ta o börja med karamellfixandet!! :D Good day...

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0