Tid

Tid är ett jävla påfund! Vem fan kom på att man kunde mäta tid?!?! Nu känns det som att jag inte har någon tid över till något vettigt eftersom jag jobbar hela dagarna och sen lagar mat o sen går o sover. Idag blev det lite julshopping + matshopping o sen va klockan 21. Åt 2 kokta med bröd på ikea o tanken var att det skulle vara "mellis" för att stå sig till middagen, men jag tänker inte ens äta nån middag...

Jag får be om ursäkt för att det nästan bara blivit gnäll på senaste tiden, men så blir det när man blir gammal! Jag vet också att det finns dom som har det värre, men jag vill faktiskt gnälla lite. Har ni nåt emot det får ni gärna ta en paus ifrån min blogg tills jag "kommer tillbaka" till mitt normala jag. (om jag ens nånsin har varit normal??)

Har kommit en bra bit påväg med julklappsfix&bak nu iallafall!! :D

Orkar inte blogga om något vettigt, ville bara att ni ska veta att jag lever o att jag LÄÄÄÄÄNGTAR efter ledighet!! Längtar som fan till trysil o skidåkning o bara avkoppling!

Nu ska jag dricka en stor kopp te, sen ska jag duscha sen ska jag SOOOOVA!!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0