What a mess.....

Hmm, just nu känns det ganska rörigt... Fast ändå inte. Försöker få ordning på planeringen och jag vet inte riktigt hur allt ska gå till. Det värsta för mig, som det känns just nu är ekonomin. Jag bara önskar att jag kunde få vinna en storvinst eller bara råka få VÄRSTA lönen, men det är inte riktigt så enkelt.

Vill gratulera min mamma som tog examen i sin Del-1-KBT-terapi-utbildning-nåning igår! :) Är sjukt imponerad hur hon har orkat jobba (mer än) heltid, plugga, sköta hemmet och samtidigt vara världens bästa mamma! <3 Skönt för henne att det är klart så får hon varva ner lite o ta sin värförtjänta semester.

Imorgon är det PAKETSPELET!!!! <3 Det ska bli sjuuukt roligt! Jag ligger som sagt lite efter i planeringen och har fortfarande inte köpt nå paket än, men det hinner jag nog med!

Nu börjar jobbet igen! Let's GOOOOO!!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0