BITTER

http://bitter.iblogger.se

Det är min mammas blogg, som förövrigt ligger 2:a på listan över "mest lästa bloggarna" på iblogger.

Jag läste precis hennes senaste inlägg och läste detta:
"Själv åkte jag hem till dottern jag trodde hade flyttat......hon kom hem tillsammans med sin blivande sambo och gjorde fantastisk mat åt oss. Tack, äntligen! Fläskfilegryta och pasta. Synnerligen välsmakande får man väl säga."

Blev helt pirrig o varm i kroppen! Min blivande sambo!!! MIN BLIVANDE SAMBO! Bara 68 dagar kvar! :D Hoppas tiden går fort fram tills dess. Men det gör det nog eftersom jag har fått ett nytt jobb! :D Jag ska fr.o.m tisdag börja jobba extra på hemköp i vagnhärad! Det ska verkigen bli superkul!! Jag tror dessutom att jag kommer kunna göra ett bra jobb!

Just nu ligger Johan i ena soffan och Jag och Liza delar på den andra!!! :D Vi har haft taco-kväll o ätit oss propp-mätta! Vi orkade inte ens göra iordning choklad-fonduen som vi hade allt till! DÅ ÄR MAN MÄTT! Men vi bestämde oss för att ta det till frukost imorn istället!
Underbart att få en helkväll med Liza... Vi satt och pratade lite om egosim och folk som är egoistiska. Jag sa, att om jag levde ut min egosim så mycket som vissa personer gör så skulle Liza inte flyttat till London. Hon hade bott fastkedjad på mitt rum! :)
Men nu är jag inte SÅ ego! <3

Mamma o Pappa åkte till gbg idag för att bo på hotell i natt. Tycker verkligen dom förtjänar lite tid för sig själva.  <3

Känns inte som att kvällens matkoma kommer lägga sig? Kanske bäst att göra sig klar för natten och slänga sig i sängen! :)

XXX

Kommentarer
Postat av: Mamma

Tack för hänvisningen, 3 läsare som gick via din blogg. Kul att träffa Liza och jag hoppas att ni fick ett trevligt dygn tillsammans. Det var fint när vi kom hem, uppskattar det. Ni kommer att bli bra sambos. Love You <3

2011-02-06 @ 22:47:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0