......

Alla har sina bra och dåliga dagar... Den här dagen tillhör en av mina dåliga...

Ibland finns det ingen logik i saker och ting? Inte ens i mig själv... Jag förstår verkligen inte vissa saker...

Dagen började rätt segt och helt plötsligt gick allt åt helvete! Bara på typ 2 minuter var hela dagen förstörd. Även fast jag blev kallad till jobbintervju på torsdag så väger inte det upp nånting känns det som. Jag vet inte hur jag känner mig heller... Arg? Ledsen? Irriterad? Besviken? Men en sak är jävligt säker: Jag är FÖRVIRRAD! Det känns ungefär som att man är i en dröm, där man inte vet om man drömmer eller är vaken. Oftast är man ju lite medveten om att det är en dröm, men den här gången är jag medveten om att jag är klarvaken.
Jag vet att det kommer bli bra snart... Jag vet inte när och jag vet inte hur, men det kommer bli bra!

Jag hatar att lämna saker såhär, jag vill bli av med dom på en gång. Slippe tänka på det! Men hur gör man?

Förlåt för ett konstigt inlägg som nästan ingen kommer förstå, men nu känns det faktiskt lite bättre!

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0