Gamla filmer....

Just nu sitter jag och tittar på lite gamla homevideos! :) Har precis tittat klart på när vi hade filmkväll hemma hos mig. Johan blev bög-attackerad av Tedh och MJ bara asgarvade. Stackars Johan slog i sitt knä när han var tvungen att fly från en av attackerna! Det var mycket folk här den kvällen o det var väldigt trevligt! :) Ska precis kolla på när Jag, Johan, Tedh och Nathalie var i spanien 2008! ÅÅåh, vad jag längtar till värmen! LÄngtar längtar längtar!

Tycker egentligen man borde filma oftare! :)

Orkar inte uppdatera mer just nu, men kanske lite mer senare. Min första lediga dag idag, efter en 6 dagar lång arbetsvecka! :) Sweet!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0