Hockeykväll

Ikväll var hockeykväll medd pappa! :) Mycket trevligt! SSK vann över djurgården med 2-0 på hemmaplan! :D Alltid lika trevligt! Det var en rätt bra match dessutom!

Nu vill jag verkligen ha vår! NU! Brukar sitta och bläddra igenom lite bilder på facebook och nu såg jag precis bilder ifrån London, april 2009. Min första vår i London. Underbara vår. Den resan var verkligen underbar! Jag och Liza i London tillsammans i 6 dagar! <3 Massor av värme, god mat (Kyckling med purjolöksrisotto (jobbigt ord att läsa, lättare med särskrivning: purjo löks ris otto) xD träffade Iain och shoppade på primark som vanligt!
Önskar verkligen att jag kunde åka till London denna vår också. Men denna gång skule jag också vilja gå och se Panic! at the disco soom har spelning där 4/5! JAG VILL!!!! Jag funderar på att öppna ett välgörenhetskonto, så folk kan få sätta in "en slant" till mig så jag kan få åka! :)

Bara 50 dagar kvar tills vi flyttar nu! <3 YAY!

Börjar bli rätt trött nu! Har ju bara fått en 30 min tupplur på dagen idag! Jag har sovit massor denna vecka! Välbehövligt och tror att jag skulle kunna sova lika mycket till! Skulle vara skön att sova 24 timmar i sträck!
Men det får bli när jag bli pensionär för det har jag inte tid med nu!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0