Min säng

Just nu sitter jag i min säng där jag spenderat större delen av de senaste 3 dagarna... Jag har varit väldigt trött så jag har mest sovit. Sen kan jag tycka att det är ganska skönt att bara vara för mig själv en stund. Nu har det blivit väldigt många och långa stunder och dessvärre blir jag väldgt uttråkad. Men vad ska jag göra annars??
Visst mitt rum ser ut som katastrof o behöver städas, men det har jag varken ork eller lust med. Skulle jag inte sitta här skulle jag troligtvis bli ännu mer uttråkad och tillslut bli irriterad. Längtar till våren när det faktiskt är kul att gå ut! Ta massa härliga bilder o bara njuta av att det börjar bli vår o snart sommar! När man slipper ta på sig massa kläder bara för att man ska gå ut.

Som jag nämnt tidigare är jag sjukt sugen på att åka utomlands! Vad underbart det skulle vara att få ligga på en varm strand nånstans o bara njuta av värmen och lugnet. Efter det går/åker man "hem" och gör sig iordning för att gå ut och äta på kvällen. Man tar på sig en fin klänning och så går man iväg... Utan att frysa! :) Allt eftersom dagarna går ser man hur hudfärgen bara blir mörkare och mörkare! På morgonen går man upp o går ut på balkongen o njuter av värmen och utsikten... <3 Åh vad jag längtar tills jag sitter på planet till något annat land. Ett varmt land där jag ska bara få njuta!

Man ska aldrig sluta drömma!!

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0