Random

Jag har så sjukt tråkigt just nu!!! Går inte ens att beskriva hur tråkigt jag har! Jag har t.o.m ritat/målat med mina aquarell-pennor! Så nu tänkte jag bara skriva lite random grejer så ni får lära känna mig lite bättre! :)

Favoriter:
Mat - Oxfilé m potatisgratäng o rödvinssås
Dryck - Coca-Cola
Godis - Saltlakrits
Plagg - Mjukisbyxor/leggings (beroende på väder)
Uttryck - WHAT UP!!?!! (från Barney Stinson, How i met your mother)
Sport - Att spela: Fotboll. Att titta på: Ishockey
Låt - Panic! at the disco - The ballad of Mona Lisa
Plats på jorden - Balkongen i Spanien vid solnedgången (som det var förr, utan bordeller o rånare)
Tv-serie - How i met your mother och OC
Film - Kick-Ass
Citat - "The greatest thing you'll ever learn is just to love, and be loved in return"
Band - Panic! At the disco, metallica, volbeat

Är rädd för:
Kackerlackor (mer fobi x 10000)
Getingar
Bin
Flugor-som-jag-först-tror-är-getingar
Att vara ensam i mörker
Allt som har med spyor/folk som spyr att göra

Älskar:
Johan Ohlson
Familjen (såklart)
Vännerna
Att resa utomlands med någon av ovanstående
Att spela fotboll
Sommaren
Riktigt bra musik
Att ha mycket pengar

Hatar:
Kackerlackor
Orättvisa
Att vara osams med någon
Krig
Att ha ont
Att vara sjuk
Idioter
Saknad

Ser fram emot:
Nya jobbet, imorgon
Alla hjärtans dag firande med Johan, 14 februari
Panic! At the disco's nya abum, 29 mars
Flytta ihop med Johan, 15 april
Våren, april
Sommaren, Juni


Nu tog det slut på ideer! :) God natt

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0