Sömn

.ömn är något jag fått alldeles för lite av denna vecka! Ska jobba imorgon och på lördag också o det innebär att jag jobbat 5 dagar i rad :) Har dock "bara" jobbat max 5 timmar/dag dessa 3 dagar! Men med tanke på hur mycket nytt det är att ta in hela tiden så har 5 vari ganska lagom på mina "praktikdagar". Men imorgon börjar allvaret: 10-19.15! Får väl se vad dagen har att erbjuda! :) Jag är nästan säker på att det blir en eller ett par energidrycker iaf!
Jag trivs väldigt bra iallafall och "faster" Carina, som har varit min upplärare, har varit väldigt hjälpsam! Tack så mycket för det!

Nu är jag helt slut och MÅSTE verkligen sova nu!


XXX

Kommentarer
Postat av: Carina Säfström

Du är ju jätteduktig Jenny, det har varit jätteroligt att vara med dej de här dagarna. Ser fram emot fler dagar. Kul att du får jobba, men jag förstår att det är jobbigt. Det är faktiskt jobbigt för mej också, man måste vara koncentrerad hela tiden, annars jobbar man lite på rutin ibland. Den här veckan har varit strulig på jobbet, Lucas har jobbat 9 dagar i sträck, hoppas han får vara ledig i dag nu. Vi ses!

2011-02-13 @ 11:44:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0