"Söndag"

Idag har jag haft söndag :) Alltså, den andra lediga dagen efter min 6-dagarsvecka. Dessvärre har den spenderats till största delen i sängen. Har sån sjuk huvudvärk så jag vet inte var jag ska ta vägen. Tog en alvedon 665mg, men det hjälpte inte särskilt mycket. Så jag tog en till. Nu tror jag det börjar kännas LIIIITE bättre, men den finns fortfarande kvar där.

Idag grillade jag för första gången för i år! Det fick bli grillade hamburgare till lunch för mig och Johan! Grilla skulle man egentligen göra oftare!

Förra veckan gjorde jag och Johan en spelningslista på spotify. Både jag och Johan lyssnar mest på rock annars och den här gången gjorde vi en spelningslista med så lite rock som möjligt. Det blev ganska mycket blandat, men nyss spelades "Simon & Garfunkel - Sound of silence". Det är verkligen en låt som vi skulle kunna ha på en "utomlandsskiva". När vi har åkt utomlands tidigare har vi brännt en skiva innan resan. Har en skiva som är "spanienskivan" som är den bästa. Den här låten (sound of silence) känns verkligen som en låt att ha på en sån skiva. Vet inte om det beror på att jag är sjukt sugen på att åka utomlands just nu.
Vi blev medbjudna på 50-års-resa, för att fira Ballo, men eftersom vi inte vet hur vår ekonomi kommer se ut efter att vi flyttat, var vi tvugna att tacka nej :( Hade varit jättekul att följa med! Får väl se vad vi hittar på istället!

Spelningslistan på spotify innehåller också artister som Shakira, Tom Jones, John Mayer m.fl. Min tanke var att vi ska spela den rätt mycket när vi flyttar! Då kanske man kan få en "flytta in" låt! :)

Bara 52 dagar kvar nu! UNDERBART! Hoppas tiden går fort! :)

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0