5års-kalas

89 dagar kvar tills vi flyttar! :D wohooooooo! Orkar egentligen inte skriva idag! Men imorgon blir det en lång dag! Först en vända till Uppsala och sen till stan! Får ta o hålla tummarna ordentligt så får vi se vad som händer!

Den här helgen firade jag och Johan 5 år tillsammans! <3 Det firade vi med tårta på fredagen och Mongolisk buffé+bio på lördagen... Det var första gången som jag och Johan var på bio själva sen god-knows-when! Vi såg nyaste harry potter filmen och den var bra!
Tänk att det redan har gått 5 år... Vi låg och pratade lite om hur det började och om den kvällen. Det känns verkligen som att det var länge sen men ändå inte. Vi pratade om när vi låg i sängen hos MJ efter middagen och tittade på "simpsons". Vi pratade också lite om våran dejt, när Johan var hemma hos mig, vi tittade på 3 olika filmer och Johan hade lagt upp armen bakom/runt mig när vi satt i soffan. Efter en stund domnade hans arm bort men han ville inte ta bort den... <3 Underbaraste!
Det var den bästa kvällen i mitt liv. Den gjorde så jag fick sitta här tillsammans med dig, efter 5 underbara år! förhoppningsvis gjorde den så jag kommer att få spendera ännu mer tid med dig! <3
"Bara" 89 dagar kvar tills vi flyttar. Det blir ett nytt kapitel, förhoppningsvis ett bra sådant! <3 Du och jag är oslagbara! <3 Jag älskar dig, Johan Ohlson! Mer än något annat! <3



14/1 -2006 <3

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0