återseende

Dagen började medd lång sovmorgon och sen en snabb lunch. Vidare till min andra egna demo, som faktiskt gick ganska bra.
När jag skulle åka därifrån fastnade jag med bilen i snön, men fick som tur var hjälp att putta bilen! 

Satt och tittade på hockeyn och precis när andra perioden tog slut ringde det på dörren! Det var Gullan som kom på besök tillsammans med sin man och son som är 6 månader! Vi kom fram till att det var minst 10 år sen vi sågs sist, men ändå känns det som att det var nyligen! Sist jag minns att vi sågs var när jag, mamma och Ange hade varit på en AIK-match. Gullan jobbade då på "engelbrekt" som är en hammarby-bar! Vi kom infarandes med aik-kläder allihop, men som tur var så var det inte så mycket folk! Jag och Ange spelade biljard och vi fick äta pommes med bea :) 
Gullan flyttade till Los Angeles för 4 år sen och har gift sig och skaffat barn! Hon har världens mysigaste son, Benicio Darin Ramirez! Jag funderar på att kidnappa honom ett litet tag! Han verkade tycka om mig iallafall, för hela tiden när jag busade med honom log han, och skrattade! När jag höll i honom drogs hans blick mot mitt bröst. Först tänkte jag att: "grabben kanske är hungrig". Men sen insåg jag att han tittade på paljetterna på mitt linne! Det bästa han vet är lysande och skimmrande saker!  
benicio darin ramirez

Vi har fått höra massor om L.A och Californien och vi får hälsa på när vi vill! :) Jag önskar att jag kunde åka med på en gång, men man kan inte göra allt samtidigt! Prio1 är lägenheten och sen kommer resandet! Men jag vill iallfall sikta på nästa år! Vill verkligen se hur dom har det och träffa min lilla bebis igen! <3 Blev jätteinspirerad att resa och uppleva massor! Campa i parker bland prärievargar, se yosemite park, gran canyon, gå på hockey/baseball/amerikansk fotboll/basket, ta en vända till mexico, SE NEWPORT BEACH!!!! Bara få uppleva nytt!

Härligt att ses idag! har haft massor att prata om och det blir nog lite mer imorgon! :D

Imorn fyller kjelle (Johans pappa) 50 år! Då blir det kalas! :D

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0