En vända till Uppsala...

...och tillbaka...

Känner kanske lite att mitt jobb är rätt krävande ibland. Som idag: Upp kl 07.00 - Åkte till Uppsala (kommunalt) - Möte i 3 timmar - tillbaka till tumba kommunalt - inställd visning - vänta till 22:15 på schemat tills imorn.

Blev rätt lite sömn i natt eftersom vi tittadde på HIMYM väldigt länge igår kväll. Jag kan ändå inte låta bli att vänta uppe tills Johan kommer hem!

"Bara" 95 dagar kvar nu! Hoppas tiden går fort, men just nu känns det som den går sakta.

Det har inte riktigt blivit verkligt för mig än, att vi ska flytta. Vi ska bli sambos. Vi ska bo ihop, bara jag och Johan! i våran lägenhet!! <3 Det känns lite som att jag inte vet om jag drömmer eller är vaken.. <3

Orkar inte skriva mer nu!

God natt <3

XXX


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0