FestHelg!

Söndag... Helgen är snart slut, men den har varit riktigt bra!

Fredagen började ganska slappt eftersom jag inte hade någon demo. Jag och Johan blev medbjudna ut på kvällen, till 550 i södertälje. Jag var egentligen jättetrött, men vi bestämde oss för att följa med iallafall! Jag som inte hade planerat för utgång var tvungen att åka till H&M och köpa nya kläder. Det blev en tunika+leggings, dessutom ett par snygga skor från Din sko.
Efter middagen gjorde jag mig iordning och sen åkte vi till Södertälje. Jag hade äran att köra! :) Vi träffade Emil och Kelly en bit ifrån och gick tillsammans till 550.
Till min förvåning behövde jag inte ens fråga Johan om han ville dansa! Hade en jättetrevlig kväll och den gick ganska fort! Mycket dans o en hel del skratt! :)

På lördagen var den överraskningsfest som gällde! Min plast-moster Lisa fyllde 30 i december men har haft fullt upp, så firandet blev inte förrän nu!
Lisa hade ingen aning om att hon skulle få ett jättefirande när hon kom till skollokalen i bergshamra. Hela festen hade "här är ditt liv"-tema, och det var ca 60 pers som hade kommit till dit. När huvudgästen kom fram satt alla på sina platser och var knäpptysta. Sen spelades ett intro i högtalarna och Lisa, som blundade, fick öppna ögonen. Och jag har ALDRIG sett någon tappa hakan så mycket som hon gjorde! Helt i chocktillstånd fick hon gå upp på scen. Under ca 1 timme fick hon vara uppe på scen under tiden massa olika personer hade olika nummer att framföra. Hon fick träffa massa gamla vänner sedan skoltiden och självklart fick hon bli intervjuad.
Det spelades massor av musik, åts god mat och alla verkade ha väldigt trevligt! Lisa verkade vara jättenöjd med sin fest som, för henne, var helt oväntad. Grattis ännu en gång Lisa! Du förtjänar verkligen en sån här stor fest!!

Idag har vi bara tagit det lugnt, gått en promenad och ätit mat! Självklart har vi kollat på solsidan och snart ska vi fortsätta kolla på How i met your mother säsong 5!

Imorgon är det måndag, ny vecka, nya möjligheter! xD

XXX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0